25 jaanuar 2016

Digipäev 26.01

Ühiskonnaõpetus

Uuri millised noorteorganisatsioonid Eestis tegutsevad.
Koosta tutvustus, mis hõlmab ühe toredat noorteorganisatsiooni. Sümboolika, tegevus, üritused jne.
Mis projekte tahaksid sina noortekeskuses algatada?
Milline noortekeskus on sulle kõige lähemal? Otsi teavet internetist.
Asukoht, nimi, postiaadress, kodulehe aadress, e-posti aadress, telefoninumber.
Oma töö tulemus esita/saada õpetajale ja lisa töölehena õpimappi.

Loodusõpetus
Ilmavaatluse läbiviimine: Koosta tabel(arvutis) ja kanna iga nelja tunni järel tabelisse järgmised andmed:
kellaaeg, millal vaatlus toimus;õhutemperatuur; pilvisus; tuule suund ja kiirus; sademed.
Tulemused saada õpetajale. Lisa kirjale tabel manusena.
Lisaks uuri lehekülge ilm.ee
Loe: Üllatused maailmas, Hoiatused, Pilvemääraja. Leia sealt huvitavat infot.
Tee kokkuvõte: Ilmaandmed - vali alateemad(14 erinevat)  ja vali nendest üks (juba valitud  teemat uuesti valida ei saa) ning tee kokkuvõte Padleti seinale SIIA

Matemaatika
Harjuta Miksikese trenniväljakul Pranglimise kolmandaks etapiks: Lemmik kolmevõistlus ja lemmikalad veel eraldi ka.

Kirjandus
Power Point esitlus ühe Eesti teatri kohta. Lisaks loe teatri mängukava, mis etendusi praegu mängitakse. Millist etendust läheksid vaatama ja millest see räägib? Kes on lavastaja ja kes näitlejad? Palju maksab pilet ja kuidas saaksid selle osta?
Kellel on gmail võib teha esitluse Drive`s ja minuga linki jagada

Saksa keel
Ava link SIIN ja ava Lektion 16.  Kuula sõnavara, tee läbi erinevad mängud ja ka Diktat
Lisaks tõlgi laused vihkusse.Hindan  tõlkimist, käekirja + korrektsed tähekujud.
1) Mul on iga päev kool, esmaspäeval on mul ka muusikakool ja reedel spordikool.
2) Siin on viis raamatut, kolm vihikut, kaheksa pliiatsit, kaks plokki ja kuus pilti.
3)Kas see on sinu kott?- Jah, aitäh, see ta on.
4)Seal on üks tüdruk. Kes see tüdruk on?
5) Minu ajalooraamat on kadunud.
6)See ei ole maakaart,see on pilt.
7)Matemaatika on minu lemmikaine
8)Mida te muusikatunnis teete?- Me laulame ja kuulame muusikat.
9) Ma olen Saksamaal puhkusel, esmaspäeval tulen ma koju.

Digipäeva tagasiside Padleti seinale SIIA 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar